|
Organizatiile moderne de succes sunt cele care reusesc sa integreze rapid documentele si informatiile in procesele de business si in sistemele IT, fara prea multa interventie manuala, astfel incat deciziile sa poata fi luate imediat si informat. |
In organizatie circula din ce in ce mai multe informatii si documente pe hartie sau electronice, de la clienti si furnizori sau interne.
Ai nevoie de solutii IT care sa acopere intregul ciclu de viata al documentelor, de la hartie pana la stocare electronica. Iar daca detii un echipament de printare Konica Minolta, tot acest proces se poate face direct de la bordul echipamentului, foarte simplu si rapid. |
Organizatia a crescut si devine necesara optimizarea activitatilor, a modului in care oamenii comunica si colaboreaza.
Ai nevoie de solutii care ghideaza angajatii si organizatia de-a lungul unor procese automate bine definite. Totul este documentat si auditat, timpii de prelucrare a datelor se reduc, la fel si erorile umane de procesare a datelor. |
Solutii personalizate
Ai nevoie de solutii care sa te ajute, nu sa te incurce. Plecam de la un set de bune practici in ceea ce priveste managementul informatiilor. Iti propunem variante pe care le cunoastem din experienta si le personalizam conform nevoilor organizatiei si angajatilor tai. |
Implementari flexibile
Oamenii sunt diferiti, la fel si organizatiile si bugetele. Iti oferim solutii care pot fi instalate local sau in cloud. Solutii pe care sa le achizitionezi sau doar sa le folosesti ca serviciu platit lunar. |
Implementarea solutiei de gestionare a documentelor oferita de Konica Minolta s-a dovedit a fi solutia ideala pentru nevoile noastre.
Prin automatizarea si simplificarea fluxurilor de lucru asociate cu documentele contractuale, facturile, avizele si CMR-urile, am reusit sa crestem semnificativ eficienta si transparenta in gestionarea acestora. Nu doar ca am redus timpul necesar pentru inregistrarea si procesarea documentelor, dar am si eliminat costurile si consumul de resurse asociate cu printarea excesiva.
Odata cu implementarea solutiei de Registratura Electronica, am reusit sa eficientizam procedura de inregistrare a documentelor din cadrul companiei noastre, iar in prezent, aplicatia este folosita intens de catre angajatii nostri care au beneficiat de training si consultanta din partea echipei Konica Minolta.
Parteneriatul cu Konica Minolta a fost startul procesului de debirocratizare si digitalizare a documentelor si fluxurilor de lucru din toate structurile organizatorice ale universitatii, astfel incat sa atingem obiectivul de a deveni prima universitate „paperless” din Romania, prin care vor fi eliminate semnaturile olografice de pe toate documentele institutiei.
Inainte sa implementam solutia de Management al documentelor si Registratura electronica, cu sprijinul echipei Konica Minolta, lucrul cu documentele fizice era de cele mai multe ori costisitor si trebuia sa alocam mult timp si resurse pentru gestionarea atenta a acestora.
Prin intermediul parteneriatului cu Konica Minolta România am reusit sa digitizam intreaga arhiva fizica, indiferent de gradul de deterioarare a documentelor, folosind echipamente adecvate si personal calificat. Acum documentele digitale pot fi accesate securizat, rapid si cu usurinta in aplicatia electronica implementata.
In urma implementarii solutiei oferite de Konica Minolta, fluxurile de lucru cu documentele contractuale au fost complet automatizate si simplificate, iar eficienta si transparenta in gestionarea lor a crescut semnificativ.
Sistemul electronic de gestionare a documentelor implementat cu ajutorul solutiilor ABBYY si M-Files permite gestiunea digitala a continutului esential si a proceselor de business asociate cu documentele financiar-contabile, gestiunea contractelor de vanzari sau achizitii si automatizarea fluxurilor de lucru contribuind astfel la cresterea eficientei operationale, eliberand timp pretios pentru a ne concentra pe aspectele critice ale afacerii.
Un numar mare de documente presupune un timp ridicat de procesare a acestora si un proces complex de administrare si urmărire.
Cu solutia oferita de Konica Minolta am caștigat timp si acuratete in procesarea documentelor, iar informatiile importante sunt acum la un click distanta. Managementul documentelor electronice ale angajatilor este acum simplu de gestionat, sigur si eficient.
Prin implementarea solutiilor oferite de Konica Minolta, compania noastra beneficiaza de toate avantajele tehnologiei de ultima generatie: eficienta crescuta in prelucrarea informatiilor de business, optimizarea fluxurilor de lucru cu documente fizice si electronice, transparenta crescuta in operatiunile comerciale.
© 2024 Konica Minolta Business Solutions Romania. All rights reserved.
|