KM Docs - More than printing. Information Management.
  • Prima pagina
  • Solutii
    • Lucrul de la distanta
    • Management documente
    • Registratura electronica
    • Management contracte
    • Completare automata formulare
    • Procesare facturi
    • Management documente medicale pacienti
    • Management documente GDPR
    • Semnatura electronica
    • Management documente tiparite
  • Despre noi
  • Inspiratie
  • Contact

Solutii pentru Managementul contractelor


Solutia este utila pentru managementul electronic al contractelor cu clientii si furnizorii, indiferent de numarul de contracte, de modul in care se deruleaza aprobarea si semnarea acestora, sau de numarul de persoane implicate in lucrul cu contractele: 
  • initierea contractelor - introducerea lor in sistem prin drag&drop sau prin procesare automata (OCR)
  • lucru colaborativ, versionare, evidenta modificarilor, plasarea contractelor pe fluxuri de aprobare
  • notificari asupra datelor de expirare ale contractelor sau aferente diverselor etape din fluxul de aprobare 
  • integrare semnatura electronica
  • mecanisme de regasire dupa indecsi sau dupa orice cuvant din continutul contractului, rapoarte.
Picture

Cum se lucreaza eficient cu o solutie de management al contractelor?

  • Revizuiti contractele draft direct din aplicatie, pentru pastrarea si vizualizarea rapida a istoricului versiunilor
  • Standardizati procesele interne aferente lucrului cu contractele, pentru scaderea duratei de procesare, aprobare si pentru luarea deciziilor mai rapid. Utilizați procese de aprobare automate simple si flexibile, pentru a putea raspunde exceptiilor si situatiilor care impun decizii rapide.
  • Implementati semnatura electronica pentru:
    • reducerea timpului necesar semnarii contractelor
    • reducerea semnificativa a costurilor de producere a documentelor, de curierat sau cu deplasarile
  • Utilizati notificari  atunci cand sunt necesare
  • Regasiti contractele in arhiva, prin cautare dupa cuvinte cheie sau, daca este necesar, direct in continutul documentului
  • Alegeti metoda optima de acces la aplicatie, in functie de necesitati:
    • prin aplicație desktop, de exemplu pentru accesul la contract si revizuirea acestuia
    • prin web browser pentru cautari rapide
    •  via smartphone pentru aprobari

Cum se implementeaza?

Picture
Solutiile de management contracte sunt implementate de Konica Minolta folosind capabilitatile de OCR si indexare asigurate de aplicatia Document Navigator si functionalitatile de stocare si management documente incluse in platforme diverse.
​
Solutia este disponibila in toate variantele tehnologice:
  • on-premise (toate componentele instalate local) - ELO, M-Files, Hyland OnBase
  • cloud, caz in care solutia nu implica instalarea vreunei componente hardware sau software in infrastructura IT a organizatiei, fiind accesata sub forma de serviciu - subscriptie lunara
  • sau orice varianta hibrida, bazata pe platformele ELO, M-Files​ sau Hyland OnBase

Managementul contractelor - alege un pachet standard bazat pe M-Files!

Picture
Pachet 1
Pachet 2
Pachet 3
 
 
 
 
 
 
Alege
Alege
Alege
Formular inregistrare contract nou
Formular inregistrare contract nou
Formular inregistrare contract nou
3 tipuri predefinte de contracte
5 tipuri predefinte de contracte
10 tipuri predefinte de contracte
Stocare documente draft (Microsoft Word)
Stocare documente draft (Microsoft Word)
Stocare documente draft (Microsoft Word)
Lucru colaborativ si versionare documente - manual
Lucru colaborativ si versionare documente - automat
Lucru colaborativ si versionare documente - automat
Status revizuire contract draft
Status revizuire contract draft
Status revizuire contract draft
-
Flux aprobare contract draft si conditii contractuale
 Flux aprobare contract draft si conditii contractuale
Stocare contract semnat (PDF)
Stocare contract semnat (PDF)
Stocare contract semnat (PDF)
Relationare contract semnat - contract draft, contract - acte aditionale si anexe noi, extindere durata contract pe baza actelor aditionale - manual
Relationare contract semnat - contract draft, contract - acte aditionale si anexe noi, extindere durata contract pe baza actelor aditionale - automat
Relationare contract semnat - contract draft, contract - acte aditionale si anexe noi, extindere durata contract pe baza actelor aditionale - automat
-
-
Flux semnare electronica contract
Informatii aditionale: date persoane de contact
Informatii aditionale: date persoane de contact, termene de plata
Informatii aditionale: date persoane de contact, termene de plata, valori rate lunare si date scadente
-
Extragere date din codurile de bare de pe documente, OCR zonal
Extragere date din codurile de bare de pe documente, OCR zonal
Notificare utilizator pentru activitate noua, expirare contract
Notificare utilizator pentru activitate noua, expirare contract
Notificare utilizator pentru activitate noua, expirare contract, contract semnat
Drepturi de acces la nivel de departament
Drepturi de acces la nivel de departament, securizate la nivel de metadate (atribute) document
Drepturi de acces la nivel de departament, securizate la nivel de metadate (atribute) document
Rasfoire (browse), cautare documente dupa metadate, cautare in continutul documentelor, rapoarte specifice
Rasfoire (browse), cautare documente dupa metadate, cautare in continutul documentelor, rapoarte specifice
Rasfoire (browse), cautare documente dupa metadate, cautare in continutul documentelor, rapoarte specifice
5 utilizatori inclusi
5 utilizatori inclusi
5 utilizatori inclusi
Servicii de instalare, configurare si training, mentenanta si suport, manual de utilizare
Servicii de instalare, configurare si training, mentenanta si suport, manual de utilizare
Servicii de instalare, configurare si training, mentenanta si suport, manual de utilizare
Brosura Contract Management
File Size: 1974 kb
File Type: pdf
Download File

Ma intereseaza
Termeni si conditii
© 2020 Konica Minolta Business Solutions Romania. All rights reserved.
  • Prima pagina
  • Solutii
    • Lucrul de la distanta
    • Management documente
    • Registratura electronica
    • Management contracte
    • Completare automata formulare
    • Procesare facturi
    • Management documente medicale pacienti
    • Management documente GDPR
    • Semnatura electronica
    • Management documente tiparite
  • Despre noi
  • Inspiratie
  • Contact