„Rolul meu in Konica Minolta Romania este acela de Digital Business Services Manager, fiind implicata in toate activitatile de Sales si Presales, Marketing, Consultanta si Suport pentru solutiile si serviciile IT din portofoliul Konica Minolta. Desigur ca acest rol presupune foarte mult lucru colaborativ cu colegii din echipa si din alte departamente pe oferte, cotatii, contracte, validarea tehnica si aprobarea comerciala a acestora, analiza istoricului clientilor, dar si analiza eficientei si a productivitatii proiectelor pe care le implementam la clienti sau aprobarea facturilor primite de la furnizori pentru livrabilele din proiecte.
|
„Folosind platforma de document management M-Files, am reusit sa simplificam gestionarea documentelor comerciale la nivelul departamentului de Vanzari. Prin intermediul platformei, avem posibilitatea sa accesam cu usurinta si in siguranta informatiile esentiale, de la distanta si din orice dispozitiv, fiecarui utilizator fiindu-i alocate drepturi de acces bine definite. Totodata, aplicatia asigura o colaborare interdepartamentala facila pe documente. Alocarea vanzatorilor pe tipologii de clienti potentiali, aprobarea lead-urilor, a fluxurilor de vanzare, analiza pipeline-ului departamental pe fiecare verticala de business, se realizeaza cu usurinta datorita platformei M-Files, asigurand o imagine de ansamblu transparenta a activitatii noastre de vanzari.”
|
„In calitate de Business Solutions Expert in departamentul de Vanzari, solutia M-Files reprezinta pentru mine un instrument valoros in activitatea zilnica. Aplicatia faciliteaza gestionarea eficienta a lead-urilor si oportunitatilor, coordonarea fluxului de vanzare si colaborarea cu echipa de consultanti, ajutandu-ne sa simplificam atat procesele de ofertare si intocmire a contractelor, cat si fluxurile de plasare a comenzilor interne catre departamentul de Achizitii si Logistica.”
|
„Plaforma M-Files ma ajuta sa am o privire de ansamblu asupra proceselor de vanzare, pre-vanzare si post-vanzare, cat si una foarte detaliata pentru fiecare proces in parte. In M-Files, toate informatiile sunt laolalta, fiecare avand propriul “sertar”, usor de accesat la nevoie.
De asemenea, foarte interesanta este modalitatea facila in care platforma interconecteaza departamente diferite din cadrul companiei, facilitand astfel un lant de functionare neintrerupta intre ofertare, acordarea suportului de catre consultantii de business, managementul contractelor - creare, aprobare, semnare, urmarire si stocare - pana la livrarea si instalarea echipamentelor.” |
„Platforma M-Files ma ajuta in automatizarea procesului de vanzare, incepand de la generarea unui lead pana la intocmirea contractului, avand in permanenta controlul si statusul fluxului de vanzare. Datorita fluxurilor de lucru automatizate oferite de platforma M-Files, (generare automata a fluxului de vanzare, solicitarea de suport pentru consultanta, generarea automata privind cererea de materiale), intregul proces de vanzare este fluidizat, devenind mai rapid si mai productiv. Distribuirea documentelor in M-Files este un proces extrem de simplu, astfel ca de fiecare data cand am nevoie sa distribui documente catre colegii din alte departamente (Consultanta, Achizitii / Logistica sau Management), totul se intampla printr-un simplu clic. Platforma are o interfata intuitiva, fiind foarte usor de adoptat de catre utilizatori si facilitand accesul la informatii.”
|
„Platforma M-Files imi este utila in activitatile zilnice, acoperind toate cerintele ce apar pe parcursul unui flux de vanzare si avand rol de CRM (Customer Relationship Management) si CMS (Content Management System), in egala masura. De la simpla operatiune de introducere a unui lead, pana la transformarea acestuia in oportunitate, urmarirea evolutiei si lucrul colaborativ cu echipa de consultanti Presales, aplicatia este usor de folosit, intuitiva, stabila si de un real sprijin in evidenta unui pipeline de vanzari. Totodata, aplicatia M-Files faciliteaza o serie de procese importante in lucrul cu documentele, de la crearea ofertelor si contractelor, pana la lansarea comenzilor interne catre departamentul de Achizitii, toate fiind stocate intr-o structura organizata pe clienti. Anumite sarcini le pot realiza rapid cu versiunea mobile a platformei, acesta fiind un aspect esential pentru jobul unui vanzator activ.”
|
„Functia de consultant de business ma pozitioneaza intre clienti si echipa de Vanzari, pe de o parte, si intre echipa de Dezvoltare, furnizori, echipa de Service si Management, pe de alta parte, informatiile obtinute in timp real, din ambele parti, fiind esentiale in activitatea mea zilnica pentru finalizarea in timp util a ofertelor tehnice si financiare. Intocmirea ofertelor presupune mult schimb de informatii cu toate partile implicate pentru elaborarea arhitecturilor si dimensionarea corecta a solutiilor, iar pentru acest proces, aplicatia de Content Management M-Files este mai mult decat utila.
M-Files ma ajuta sa fiu mai organizat si la curent cu sarcinile de lucru personale prin setarea unor filtre personalizate, avand satisfactia unei munci productive. Pe scurt, M-Files este o platforma centralizata cu ajutorul careia am posibilitatea sa eficientizez diferite sarcini de lucru, sa cresc productivitatea si sa reduc volumul de munca, avand o imagine de ansamblu, in timp real, a intregii activitati.” |
In calitate de Consultant de Business, folosesc platforma M-Files pentru a-mi desfasura activitatile zilnice in cadrul companiei si, in egala masura, o promovez clientilor nostri.
Din momentul implementarii aplicatiei in Konica Minolta, procesele de lucru realizate anterior in principal pe email au disparut, iar intreaga noastra activitate s-a imbunatatit. Este foarte productiv ca dintr-o singura aplicatie sa pot ponta orele lucrate pe proiectele pe care sunt alocata, sa solicit zile de concediu, sa lucrez pe ofertele pentru clienti, sa realizez estimari de efort, draft-uri de contracte, sa pot gestiona situatia licentelor comercializate sau sa pot valida facturile de la furnizori. In discutile cu clientii, M-Files starneste curiozitatea chiar de la primul demo datorita interfetei intuitive, a modelului simplu de licentiere, dar si datorita posibilitatii de personalizare sau extindere a solutiei in functie de nevoi sau odata cu dezvoltarea afacerii.” |
„Datorita capabilitatilor sale extinse de management al oricarui tip de continut si creare a unor interfete personalizate, M-Files ne-a permis sa dezvoltam solutii interne de management al proiectelor si de ticketing, implementate intr-un timp foarte scurt si adaptate la cerintele noastre si ale clientilor nostri, eliminand astfel necesitatea unor integrari complexe intre aplicatii dedicate acestor procese, precum si alte costuri suplimentare.
Din punct de vedere al managementului echipei, solutia permite alocarea task-urilor direct sau in mod Agile, eliminand posibile blocaje in activitatea de suport, si ofera in plus capabilitati de raportare specifice activitatii noastre si notificari in caz de depasire a SLA-urilor asumate, pentru luarea unor decizii rapide si eficientizarea proceselor interne. In consecinta, echipele de proiect, dar si cele de dezvoltare si suport, beneficiaza de o platforma unica, cu acces securizat si controlat la continut, cu notificari, rapoarte si liste dedicate, in functie de rolul fiecarui utilizator.” |
„Platforma de management al documentelor M-Files este un instrument de baza pentru departamentul de Administratie si Logistica, avand in permanenta evidenta la zi a documentelor necesare pentru desfasurarea activitatilor curente, pentru audituri sau pentru evitarea dublarii livrarilor.
Cu ajutorul aplicatiei, regasirea documentelor se realizeaza cu usurinta, prin functia de cautare dupa orice informatie din documente, dar si prin rasfoire rapida, intr-o structura arborescenta, tipica de Windows. Facturile externe, precum si alte documente specifice activitatii de logistica, pot fi clasificate, organizate si, ulterior, regasite foarte usor dupa diferite criterii: furnizor, an, luna si, inclusiv, dupa numarul comenzii sau al documentului emis.” |
„Aplicatia de managementul documentelor M-Files ma ajuta sa identific si sa verific foarte usor documentele necesare in procesul de vanzare (cotatii, conditii contractuale, modalitatea de facturare si plata). Prin stocarea centralizata a documentelor, pot vizualiza cu usurinta istoricul acestora, iar datorita notificarilor primite pe email din platforma, pot accesa rapid diferite tipuri de documente necesare in activitatea mea de lucru, precum ofertele aprobate, contractele semnate sau comenzile pentru procesare.
Inainte pierdeam foarte mult timp cautand documentele necesare in emailuri sau in arhiva fizica. De cand folosesc M-Files, reusesc sa procesez un volum incomparabil mai mare de comenzi intr-un timp mai scurt, datorita functionalitatii de cautare rapida a platformei.” |
„Comunicarea interna nu este doar o simpla modalitate prin care cream interactiune sau transmitem mesaje la nivelul organizatiei, ci o componenta esentiala a strategiei de Marketing prin care avem ocazia sa propagam informatii importante despre identitatea brandului sau despre produse in afara companiei, prin intermediul angajatilor.
De cand utilizam platforma de management electronic al documentelor M-Files, am reusit sa simplificam procesul de comunicare interna, materialele de Marketing fiind încarcate cu usurinta, printr-un simplu drag & drop, intr-un folder dedicat, organizate pe linii de business sau actiuni si transmise sub forma unui link, fara ca documentele sa mai circule pe email.” |
© 2024 Konica Minolta Business Solutions Romania. All rights reserved.
|