Solutii de management electronic al documentelor
Cum se lucreaza cu o solutie de management electronic al documentelor?
- Documentul este scanat si poate fi stocat imediat in arhiva fizica - pentru ca nu documentul fizic trebuie sa circule in organizatie, ci informatiile cuprinse in acesta
- Documentul electronic este interpretat folosind componenta de captura din aplicatie, care extrage atributele de identificare relevante pentru documentul respectiv
- Documentul scanat impreuna cu atributele sale de identificare este transferat automat in platforma de stocare si management documente din aplicatie
- Documentele sunt clasificate si stocate in mod ordonat, putand fi transferate catre alte sisteme informatice (solutii de contabilitate, management clienti sau furnizori, etc), distribuite catre anumite persoane sau echipe din organizatie sau chiar catre parteneri externi
- Documentele pot fi regasite dupa orice criteriu de cautare, atribut sau cuvant din continut - operatiune rapida si simpla, la indemana oricui are nevoie de informatie si are dreptul sa o acceseze
- Daca detii echipamente multifunctionale Konica Minolta, intregul proces (de la scanare la stocare) se poate realiza de la display-ul echipamentului
Solutiile de management electronic al documentelor sunt implementate de Konica Minolta folosind capabilitatile de OCR si indexare asigurate de aplicatia Document Navigator si functionalitatile de stocare si management documente incluse in diverse platforme software.
Solutiile sunt disponibile in toate variantele tehnologice:
Solutiile sunt disponibile in toate variantele tehnologice:
- on-premise, bazata pe platforme ELO, M-Files sau Hyland OnBase, instalate local
- cloud, caz in care solutia nu implica instalarea vreunei componente hardware sau software in infrastructura IT a organizatiei, fiind accesata sub forma de serviciu - subscriptie lunara
- orice varianta hibrida, bazata pe platforme ELO, M-Files, Hyland OnBase
![]()
![]()
|