KM Docs - More than printing. Information Management.
  • Prima pagina
  • Solutii
    • Lucru de la distanta
    • Management documente
    • Registratura electronica
    • Management contracte
    • Completare automata formulare
    • Procesare facturi
    • Management documente medicale pacienti
    • Semnatura electronica
    • Management documente tiparite
  • Despre noi
  • Contact

Provocari traditionale in managementul informatiei - iti sunt cunoscute?

13/5/2019

 
Lucram zilnic cu o multime de tipuri de documente:
  • CONTRACTE - lucram in comun pe fisiere, adaugam comentarii in text, le aprobam - avand insa tot timpul grija la confidentialitatea lor
  • FACTURI - introducem in sisteme datele de identificare ale facturilor, liniile si valorile, dar dorim sa le avem la indemana si in forma lor originala
  • REGISTRATURA - primim documente fizice, le dam numere si, de cele mai multe ori, le inscriem intr-un caiet...
  • OFERTE: lucram pe ele in comun, uneori din locatii diferite, pe parcursul negocierii cu clientul realizam mai multe versiuni pe care dorim sa le putem accesa la nevoie
  • PROCEDURI, PROCESE, INSTRUCTIUNI, ISO, GDPR: o multime de documente la care trebuie sa avem acces
  • CERERE DE ACHIZITII INTERNE, FORMULARE, CERERI DE CONCEDIU: din nou o multitudine de documente pe care le intocmim si le transmitem spre aprobare.

Ce au toate aceste documente in comun?​
1.  O serie de intrebari, cum ar fi:
  • "Unde este contractul?"
  • "A fost aprobata cererea?"
  • "Ai terminat de editat documentul?"
  • "Unde este ultima versiune a ofertei?"
  • "Am nevoie de o copie a documentului"
  • "Nu sunt la birou, poti sa imi trimiti documentul pe mail?"
  • "Avem de procesat sute de documente pe zi, trebuie sa mai angajam oameni..."​
Picture
Picture
2. O serie de actiuni care trebuie bine organizate si implementate:
  • Stocare
  • Informare, distribuire
  • Colaborare
  • Regasire

Raspunsul la toate aceste provocari, transformarea lor in lucru simplu si eficient se afla in sistemele de management electronic al documentelor, sisteme care se ocupa de:
  • Captura - extragerea automata a datelor din documente
  • Managementul efectiv al documentelor (cu versionare, acces securizat la informatii, organizare structurata a fisierelor)
  • Stocarea documentului in format electronic
  • Regasirea informatiei din documente - rapid si dupa o multitudine de criterii de cautare
  • Publicarea si partajarea informatiei in mod controlat
  • Colaborare, editare in comun a fisierelor
  • Fluxuri de lucru automate - aprobari, validari
  • Mobilitate - acces la informatie de oriunde si oricand este nevoie
Picture
Vrei sa afli mai multe?

Comments are closed.

    Fii inspirat!
    Citeste despre:

    All
    Arhivare Electronica
    Automatizare
    Cloud
    Colaborare
    Facturi Client
    Facturi Emise
    Facturi Furnizor
    Facturi Primite
    GDPR
    Management Documente
    Managementul Contractelor
    Procesare Facturi

Termeni si conditii
Politica de confidentialitate
© 2022 Konica Minolta Business Solutions Romania. All rights reserved.
  • Prima pagina
  • Solutii
    • Lucru de la distanta
    • Management documente
    • Registratura electronica
    • Management contracte
    • Completare automata formulare
    • Procesare facturi
    • Management documente medicale pacienti
    • Semnatura electronica
    • Management documente tiparite
  • Despre noi
  • Contact